Manicure

By
Advertisement

這張圖其實重點在於今天終於去做了手部保養
(上次弄應該是四月初吧)
一直沒有時間就只能看著乾枯的指緣惱怒

另外終於熱到要穿短褲
不過晚上穿這樣在外面還是有點冷
(看看那腿就知道)

最近努力運動
大腿瘦了但肌肉傷了
瘀青在側面不會傷到觀者的眼睛(吧?)

***

sometimes doing nails is kinda like therapy for me
女人還是偶爾奢侈一下的好

順便抱怨一下
大家假日是都跑去Aveda的嗎?
當天預約問了三間都約滿
只是想洗頭、按摩、喝康福茶而已啊...

***


昨晚有人問起:
「如果,明天世界末日,今天的你想做什麼?」


我的答案是:
「告訴我愛的人們,我愛他們,並好好擁抱。」
A silent hug is more than a thousand words


如果世界有盡頭
要如何展開歡笑盡情享受呢?


この世に限りはあるの?
もしも果てが見えたなら
如何やって笑おうか愉しもうか
もうやり尽くしたね

じゃあ何度だって忘れよう
そしてまた新しく出逢えれば素晴らしい
然樣なら 
初めまして

But still my dear, if the end draws near, what are you to do?
If you hold me tight I'd feel all right but still be blue
But if a song were to play, just for us, for a moment
To take a heartache away

Well then I'd say, I'll make a song for you,
Nothing too old ,and nothing too new
Sing to the light of day
You'll smile for me, we'll be happy that way

Da la la...

Just turn away and take this point of view
Nothing is old and nothing is new.
Will you look at me and say, I'll forget you...

If you were me who would you be when the sun goes down?
Two faces bright but I fear the night might come around
And if reflactions appear from the past ,all our moments,
Smiles,love and laughter ,I fear...

Well then I'd say, I'll make a song for you
Nothing too old,and nothing too new
Sing to the light of day
You'll smile for me, we'll be happy that way.

And take this point of view,
Nothing is old,and nothing is new
When you look at me and say,
Nice to meet you,would you mind if I stay?
世界的盡頭


在這世界是否有盡頭呢?
如果能看得到盡頭
要如何展開歡笑盡情享受呢
因為我們早已竭盡了全力

那麼要經過幾次才能忘懷呢
如果能遇到全新的邂逅就太好了
揮手道別後
再初次見面

然而親愛的 若末日將近 我該如何是好?
若你緊緊擁抱著我 我會覺得一切都好 只仍感一縷憂愁
晌若有一首歌能為我們演奏片刻
也足以撫平心痛

我說,我要為你寫一首歌
不會太過時,也不會太新潮
就一直唱到天明

Da la la . . .

帶著這想法轉身離去
時間,靜止在這一刻
當你看著我說會將我遺忘 . . .

若你是我 日落之後會有什麼感覺?
兩個人一起去面對白晝 但我仍害怕夜的降臨
如果想起過去我們曾渡過的時光
那些愉悅、情愛、歡笑、都讓我畏懼 . . .

我說,我要為你寫一首歌
不是太過時,也不是太新潮
就一直唱到天明
這樣 你會為我展露笑顏,我們就會很快樂

帶著這想法
時間靜止在這一刻
當你看著我說
很高興認識你,我可以待在你身邊嗎?

0 意見:

張貼留言

技術提供:Blogger.

網頁